Karenai Hana

Wednesday, May 18, 2011

早くあたしの人生からでて

またさよならだね。かならず。だから、絶対に振り迎えないは。

Call me faithless, call me gloomy, but I believe it will be so.

でも、それでもいい。もし愛がなかったら、あたしは一人のほうがいいと思ってるよ。今度、本当に二度がない。そして、この甘い夢がぜんぶわすれる。

I swear, I will see it through. For sure. This time for sure!

そう言ってるけど、本当に難しいよ。たとえば、今あたしの体はシンガポールにあるけど、心はアメリカへ行ったよ。早く帰って。あそこに何もないから。結局あたしは自分と話してるだけだ。彼は自分のことだけを考えてるから、実はあたしは特別じゃない。

There's no value in waiting for someone who doesn't think I'm worth the effort. I'm past looking for an explanation or a reason, I just want to move on again.

そう。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home